piątek, 15 lipca 2011

czasami nie wystarczy powiedzieć przepraszam , aby było wszystko ok .

wszystko jest słoneczne .

czasami nie wystarczy powiedzieć przepraszam , aby było wszystko ok . ; (

i tak sobie myślę : za krótkie to życie . 

kobiety trzeba tak szanować , by inne jej zazrościły. 

Ty widziałeś jej śmiech, widziałeś jaka była szczęśliwa, widziałeś jej brązowe oczy które patrzyły na Twoje. Tryskała szczęściem. Teraz mówisz że masz na nią wyjebane, masz w dupie jej uczucia. Zastanów się. Wcale nie jst piękna z rozmazanym makijażem. Ty tak sprawdziłeś. Zadowolony ? 

ciekawe , gdyby mnie zabrakło , przejąłbyś się tym?
albo gdybym ciężko zachorowała?
przemyśl to sobie.

i prawda jest taka , że masz mnie w dupie.

i dopiero teraz zrozumiałam że nie potrafie żyć bez miłości.

gdy widzisz uśmiechy i szczęście małych dzieci uśmiech sam Ci się maluje na twarzy. Gdy widzisz zakochanych w twoim wieku myślisz" dlaczego ja nie jestem tą dziewczyną?". 

czekając na coś magicznego tracimy zwykłe dni.. a prawdą jest, że to, co najpiękniejsze przychodzi niespodziewanie.. 
  

kiedy mam dosyć wszystkiego siadam kładę się na łóżku, przytulam poduszkę ,układam różne historie z moim udziałem i słucham muzyki. to pomaga na doła. wy też tak robicie ? 
 
bardzo lubię , gdy się obudzę wcześnie rano , a tam patrze , że mam SMS . ♥ 
 
kiedy mam problem, mam muzykę i parapet, w sercu mam miłość, w kieszeni pustkę, w głowie burdel.. 

 czasem lepiej nic nie mówić , niż strzelać całe wykłady.

krzyknij 'ejj tyyy' a nikt sie nie odwróci.. krzyknij 'tyyy chuju' a odwrócą się wszyscy ! ; D
 
 długo jeszcze będziesz milczał ? 

za dużo tych zmartwień. za dużo tych łez. za dużo smutków ! .

codziennie jesteś głównym bohaterem w moich snach. Dziękuję za to .
 
za dużo chcemy , za mało robimy . 
 
dlaczego zawsze za Tobą tęsknie?
Bo CIĘ KOCHAM ! ♥ zapamiętaj to sobie . 

Można sobie wybrać drogę, ale nie ludzi, których na niej spotkamy.
 
nigdy nie wymarzę zdarzeń z przeszłości. wciąż pamiętam , pomimo wielu słów 'przepraszam' . 
  


 Aa co jeśli odejdziesz na zawsze? Co jeśli nie będziesz już nigdy mój ? I co jeśli nie zobaczę już nigdy Twojego ślicznego uśmiechu , Twoich pięknych oczu ? I co jeśli nie usłyszę Twojego głosu ? Nie zapomnę Cię.
 
*SINGIEL* - Samowystarczalna, Inteligenta, Niezależna, Genialna I Ekscytująca Laska ! 
 

no napisz , bo ja się nie chcę narzucać.

jesteś dla mnie jak narkotyk !
UZALEŻNIASZ ♥

najchętniej zamknęłabym cię w klatce, bo kocham na ciebie patrzeć ♥ 

zapamiętaj , że ja też mam uczucia. 

kocham jego uśmiech . kocham jego oczy . kocham go całego ! ♥

wciąż powtarzam : napisz , zadzwoń ! Zatęsknij! ♥ 

ukryjmy się z marzeniami.
 
moja dusza umiera z tęsknoty .. 
 
 zastanawiam się co byś powiedział na to , gdybyś się dowiedział , że moje wpisy , marzenia historie z super księciem są o Tobie ! ; O <3

kocham to uczucie , gdy myślę , że to koniec czegoś , a okazuję się , że się mylę .

 `nie łam mi serca
czy wrócą tamte dni
nie łam mi serca
czy jeszcze powiesz mi
że to wszystko co łączyło nas
 to coś więcej niż utracony czas ` <333

papieros w dłoni cicho zgasł.siedzę sam, późno już.

powietrze ma chermiczny smak. 
 
mam takie jedno wielkie pragnienie . nosi tytuł : kochaj mnie. ♥ 
 
- Szukam pracy .
- U mnie ?
- Tak , chcę zostać Twoim etatowym misiem . 

Nie trzeba dokonywać niezwykłych czynów , aby osiągnąć niezwykłe rezultaty . 

 

13 komentarzy:

  1. zgadzam sie z pierwszym obrazkiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. o! ale mam szczęścia akurat trafiłam na nową notkę, hehe ;)
    świetne zdjęcia i opisy.. ;) skad ty je bierzesz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest prawdą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe , dzięki :* no nie mogę zdradzić ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne teksty :) nigdzie takich nie czytałam są takie magiczne, takie inne !

    Pozdrawiam !

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie nowa notka zapraszam: ))

    OdpowiedzUsuń
  7. twój blog nominowałam do One Lovely Blog Award, więcej info u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog :D
    zapraszam do mnie
    http://afanegra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham twoje opisy.są boskie.wchodzę tu codziennie ;p chociaż nie mam nudnych opisów nagg.dziękuję Ci za to ;) :* wspaniały blog :* zapraszam do siebie ;) http://magic-stylee.blogspot.com/ + obserwuję (; liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń