sobota, 2 lipca 2011

chcę wrócić do czasów kiedy najgorsza groźba brzmiała "powiem mamie". ; D

od kiedy cię zobaczyłam, świat stał się bardziej bueno <3 .

-kochasz mnie?
-kocham.
-tak na zawsze? <3
- i o dwa dni dłużej :*

mówią, że miłość to magia. a czy magia nie jest iluzją? :D

żyj bez ściemy , ziomek. 

chcę wrócić do czasów kiedy najgorsza groźba brzmiała "powiem mamie". ; D 

a teraz pokaż mi , pokaż mi niebo <3

chcę słuchać, całymi nocami, opowieści o Tobie. od gwiazd.. <3 


niah niah niah ♥

widzisz go i wiesz , że mógłby zastąpić Ci powietrze.

kocham zapach deszczu ♥

może alkohol skraca życie, ale pozwala zobaczyć dwa razy więcej .

rzęsy i spojrzenie pełne miłości. sztuczne.
dziewczynko , jesteś tak pusta , że rozmawiając z tobą czuję , że spada mi IQ.

upita słońcem , naćpana Tobą .

i nie obchodzi mnie to, że wszyscy się na nas gapią. tak po prostu lubię z tobą tańczyć w ten sposób. 

e-czasy, e-problemy, e-miłość. 

Łóżko, słuchawki i żyje się lepiej ;D

lubie Ciebie bardzo przez wszystkie dni w roku więc w dzień walentynek daj mi święty spokój.

niektóre rzeczy robię tak automatycznie, że nie pamiętam czy je robiłam. :D

jeśli chłopak zatrzymuje gre tylko po to aby Ci odpisać... ożeń się z nim ! :D

pierwszy upadek telefonu boli najbardziej , potem to już tylko rutyna. xd 


zawsze - najkrótszą obietnicą świata.

  i mogło być dobrze , i mogło być fajnie .

czas zsiąść z konia, Ty niedoszły rycerzu.

 najkrótsze wyrazy " tak " i " nie " wymagają najdłuższego zastanowienia.

totalny burdel w sercu, gdy myśli kłócą się z uczuciami. 

ty żyjesz rapem , ja żyje reggae , a ona żyje pudrem.

oddychaj moim powietrzem.to teraz takie modne. 

szukanie zajebistego jutra. 

wkrótce nadejdzie ten dzień, w którym będziemy mijać się ulicą. będziesz mógł jedynie patrzeć , jak powoli znikam wśród przechodniów.i wtedy przypomnisz sobie, że był taki czas, w którym miałeś swoją szansę. no właśnie ... był ! ten czas już nie wróci !  >.< 

uczucia są częścią świata, którego nie znam , świata , w którym nie istnieje ani czas , ani przestrzeń , ani granice. 


3 komentarze:

  1. wow cudowne avki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń